poniedziałek, 30 marca 2015

DK-Wytrzymać chcę

po polsku :

Jakim prawem wszystko, niezastąpione tak,
Straciło swoją wartość, ma już inny smak.
Nie chciałem nic więcej, po prostu chciałem być.
Nadal mieć tę pewność, że tak powinniśmy żyć.
I nagle Twoje oczy, już nie mówiły, że
Wciąż chcą się przyglądać, naszej wspólnej grze.
Wiatr uderzył w serce, dał gwałtowny znak,
Porwał wszystko mocno tak, że nie mogliśmy trwać. 


Nic nie zauważę, odwróć się i idź
Zostaw to co trzyma Cię, znów zaufaj mi 

Ref:
Wytrzymać chcę, jeszcze parę tych chwil
Bo ciągle, mocno czuję, że nie opadliśmy z sił
Musisz znaleźć serce w skale, sobą pomóc mi 
Pokaż mi to miejsce, gdzie chcesz ze mną być. 



Zapomnij o tych wszystkich chwilach, co były złe 
Szczęśliwym łatwo być, wystarczy, że tego chcesz. 
Twoja głupia duma, może zgubić cię 
Musisz dzisiaj wybrać, czy chcesz być blisko mnie. 


Nic nie zauważę, odwróć się i idź
Zostaw to co trzyma Cię, znów zaufaj mi. 


Ref:
Wytrzymać chcę, jeszcze parę tych chwil
Bo ciągle, mocno czuję, że nie opadliśmy z sił
Musisz znaleźć serce w skale, sobą pomóc mi 
Pokaż mi to miejsce, gdzie chcesz ze mną być. x2



Po anielsku :

What right do everything,
irreplaceable as
have lost their value,
already has a different taste.
I did not want anything more,
I just wanted to be.
I still have this certainty,
so we should live.
And suddenly your eyes,


What right do everything,
irreplaceable as
have lost their value,
already has a different taste.
I did not want anything more,
I just wanted to be.
I still have this certainty,
so we should live.
And suddenly your eyes,


What right do everything,
irreplaceable as
have lost their value,
already has a different taste.
I did not want anything more,
I just wanted to be.
I still have this certainty,
so we should live.
And suddenly your eyes,
Tak to angielska wersja naprawdę jest taka krótka 

2 komentarze: